torsdag 12 september 2013

Dotticure med OPI

Så många fina lack att visa (hinner verkligen inte lacka i samma takt som jag köper) så lite tid. Dock försökte jag fota och visa "Are you jelly" fån CG, men märkte att min kamera inte kunde hantera lila så bra. Alltså måste jag få hem min systemkamera och fota lite raw.

Idag tänkte jag visa en manikyr som verkar kunna få tankarna att dra lite åt jul och pepparkakor. Jag är väldigt nöjd med denna även om lillfingret blödde lite.

Egentligen vill jag lacka om till holo ikväll, men då min date angett rött som önskemål så tänkte jag göra honom till viljes. Det är något väldigt sensuellt med rött va?

Update: Lite mer information om lacken kanske kan vara bra... Det underbara bruna heter "A-piers to be tan" och det vita är klassikern "Alpine snow". Det senare ett av de trevligare tipexvita lack jag testat då det inte "trådar". Två lager av båda lacken, sen lite prickar, och simsalabim så har vi pepparkakassociationer :)





Passar på att upplysa eventuella bloggläsare om att Elin har födelsedags give away dessutom. 

Lev väl

Imzadi

2 kommentarer: